Handelsvilkår

Kontaktinformation:
Compaya A/S
Palægade 4, 2. tv
1261 København K.
Danmark
CVR-nr.: 31375428
Telefon: 8838 9000 (åbningstid på hverdage: 09.00 til 16.00 alle hverdage på nær fredag, hvor vi lukker kl. 15.00)
E-mail: info@compaya.dk

Priser:
Alle vores priser er i danske kroner eksklusive 25% moms medmindre andet er angivet. Priserne kan ses i prislisten på https://cpsms.dk. Compaya kan ændre prislisten fra dag til dag, idet priserne er baseret på tredjemands priser.

Betalingsmetode:
Foregår via Kreditkort eller ved nærmere aftale via bankoverførsel. Ved offentlige virksomheder kan der afregnes over elektronisk faktura såfremt Compaya kontaktes forinden.

Bankinformation:
Nykredit A/S
Kalvebod Brygge 1-3
DK-1780 København V

Reg.nr.: 5472
Kontonummer: 1621939
IBAN nr.: DK0654720001621939
SWIFT kode: NYKBDKKK

Fortrolige oplysninger:
Vi bruger dine oplysninger til at levere din vare og informere dig, hvis uforudsete problemer med leveringen skulle opstå. Desuden vil du efter en bestilling modtage en ordrebekræftelse via e-mail.

Vi videregiver ikke dine oplysninger til andre, og vi opbevarer dine data sikkert. Du kan jf. EU forordning 2016/679 (GDPR) få fuld indsigt i dine oplysninger. Behandlingen af personoplysninger er beskrevet i vores CPSMS databehandleraftale, som vi opfordrer dig til at indgå. Du kan indgå vores standard databehandleraftale under menupunktet Indstillinger, når du er logget ind i CPSMS. Hvis du har specielle forhold der skal tages hensyn til, kan du få tilsendt vores databehandleraftale ved at kontakte os på e-mail: sales@compaya.dk.

Oplysninger i forbindelse med dit køb opbevarer vi i 5 år for at sikre korrekt behandling ved eventuelle garantisager.

Bestilling/Ordrebekræftelse:
Ved at vælge varen og acceptere handelsvilkårene, for derefter at klikke på "Bestil", vil der blive oprettet en ordre i systemet, som så kan betales med Kreditkort.

Det er også muligt blot at oprette ordren og aftale nærmere med CPSMS/Compaya omkring betaling via bankoverførsel eller elektronisk faktura. Dog er kontakt påkrævet inden den betalingsmetode tages i brug.

Du vil modtage en ordrebekræftelse via e-mail. Den indeholder blandt andet et ordrenummer, navn og adresse på betaleren, betalingsmetode, evt. leveringsadresse samt en oversigt over bestillingens indhold. Når vi har registreret din betaling, aktiveres varen på din CPSMS konto.

Du kan vælge at opsætte Automatisk Optankning, så der ikke løbes tør for SMS, så længe der er et aktivt kreditkort, som vi kan trække det valgte beløb fra. Hvis der ikke kan betales med kreditkort, skal du kontakte CPSMS for at få opsat automatisk optankning.

Efter hver Automatisk Optankning vil du modtage en meddelelse herom pr. e-mail til den allerede oplyste e-mail adresse ved tilmelding til CPSMS.DK system.

Kvittering/Faktura:
Efter du har købt en vare hos Compaya, modtager du en faktura via e-mail. Den indeholder blandt andet et fakturanummer, navn og adresse på betaleren, betalingsmetode, evt. leveringsadresse samt en oversigt over de bestilte varer.

Fortrydelsesret:
Som privatkunde har du 14 dages fortrydelsesret, gældende fra ordredatoen på den købte vare. Falder den 14. dag på en helligdag, grundlovsdag, jule- eller nytårsaften, udløber fristen for at fortryde købet til den følgende hverdag. Hvis du har fortrudt dit køb og skal have penge igen, behandler vi sagen hurtigst muligt og senest indenfor 30 dage.

For SMS-pakker er fortrydelsesretten betinget af, at der i den købte SMS-pakke ikke er sket et forbrug af de købte SMS.

Erhvervskunder har ingen fortrydelsesret.

SMS pakkers løbetid:
Alle SMS pakker har en løbetid på 3 år.
Herefter vil evt. resterende SMS betegnes som brugte.

Lovgrundlag:
Din ordreafgivelse og dit køb er underlagt den gældende lovgivning omkring E-handel.

Forbehold:
Vi tager forbehold for tekniske driftsfejl, trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer samt leveringssvigt. Aftaler om køb af varer anses for endeligt indgået, når Compaya har afsendt en faktura på ordren.

Reklamationsret:
Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles til Compaya A/S indenfor rimelig tid og senest 2 måneder efter at fejlen er opdaget eller burde være opdaget. Du skal oplyse om produktets fejl/mangler.

Misbrug eller lignende er ikke omfattet af reklamationsretten.

Hvis du vil klage over et køb foretaget hos CPSMS.dk, skal du kontakte vores kontor: Ring på 88 38 90 00 eller send en e-mail til info@compaya.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen via www.forbrug.dk eller til EU-Kommissionens online klageportal her.


Handelsvilkår | © Compaya A/S, pr. 28. maj 2021

Ikke overbevist endnu?
Læs mere om vores funktioner eller

PRØV GRATIS DEMO

Hvorfor vælge CPSMS.DK som din SMS gateway leverandør:

Med CPSMS får du hurtig og effektiv kommunikation. Prøv systemet gratis og ganske uforpligtende med et demo-login.

CPSMS har de fleste og bedste funktioner gratis inkluderet, ingen månedsafgifter og du betaler kun for de SMS du tanker op.

Nem SMS integration til egne systemer via veldokumenteret SMS API. Brugervenligheden er i top og vi har vel nok Danmarks mest flinke supportmedarbejdere.


Compaya Gazelle 2013 2014 2015 og 2016