eatonline.dk er en bestillingsportal for tilknyttede restauranter og Take Away’s, hvor du kan bestille din mad online fra restauranternes egne hjemmesider. eatonline sørger for at tage imod betaling og for, at bestillingerne går glat igennem. eatonline sørger også for at holde kunden orienteret om status for bestillingen.
”Ordentlig og hurtig kommunikation er en vigtig faktor for alle virksomheder, der beskæftiger sig med betjening af kunder. Det er af stor betydning for os som virksomhed at kunne formidle hurtige og informative oplysninger til vores kunder,” fortæller Metin Kara, grundlægger af eatonline.dk.
”Som kunde hos os er det meget let at få del i fordelene af, at vi bruger CPSMS. Når du bruger vores hjemmeside til at finde en restaurant i nærheden af dig – og efterfølgende bestiller din mad – bliver du spurgt, om du ønsker at tilmelde dig SMS-notifikation.
Hvis du sætter ”hak” i denne rubrik vil du i løbet af kort tid – som regel indenfor få minutter – modtage besked om, hvornår din mad bliver leveret – eller er klar til afhentning, hvis det er det du ønsker.
”Når vi benytter Compayas SMS-service, giver det os en sikkerhed for,
at du har modtaget de oplysninger du har brug for – og krav på – og for dig er det en sikkerhed for, at din ordre er modtaget – og at du får de rigtige varer.”
Metin Kara, grundlægger af eatonline.dk
Tilbagemelding fra restauranten sendes til os – og CPSMS sørger for, at du modtager beskeden få sekunder efter.
Som kunde kan du også tilmelde dig vores SMS-nyhedsbrev. Herefter vil du modtage en SMS, når og hvis vi har spændende nyt, som du kan drage fordel af.
Du kan selvfølgelig altid afmelde denne tjeneste igen, såfremt du ønsker dette.
Når du er inde på vores hjemmeside kan du downloade et link, så du får vores app på din telefon eller tablet. Denne app sikrer dig direkte og hurtig adgang til vores hjemmeside og sikrer nem og hurtig bestilling fremover.
Det er også CPSMS systemet der gør, at download af dette link går hurtigt og problemfrit,” siger Metin Kara
Kommunikationen mellem eatonline og restauranterne sikres også via CPSMS
”CPSMS systemet sikrer ikke kun den vigtige kommunikation med vores kunder. Det bruges også i vores kontakt med de restauranter, der er vores naturlige samarbejdspartnere.
Er der relevant information vedrørende kundeservice, vil de involverede restauranter modtage automatisk besked via CPSMS.
Ligeledes kan vi sende en fælles besked – en bulk-SMS – til alle restauranter, når vi skal informere om fælles begivenheder og lignende relevant information. Så har alle de nødvendige oplysninger – hurtigt og sikkert.
Når du har bestilt via eatonline sender vi en besked til den valgte restaurant via deres ordreterminal. Såfremt restauranten ikke svarer på denne besked med det samme, vil CPSMS-systemet sørge for, at de bliver orienteret om, at de ikke har reageret på ordren.
Der kan være mange grunde til, at restauranten ikke reager med det samme. Der kan være travlhed, der gør, at det tager lidt ekstra tid, der kan være tekniske problemer med ordreterminalen eller helt andre forhold, der spiller ind.
CPSMS reagerer hurtigt i sådanne situationer – og medvirker til, at eventuelle forsinkelser eller misforståelser rettes med det samme – og du som kunde får den service, der gør dig til en tilfreds kunde,” fortsætter Metin Kara.
CPSMS – et system med mange funktioner og mange fordele – for os og for dig
Mange har set fordelene ved at bruge Compaya SMS-service. Antenneforeninger kan sende besked direkte til kunder, hvis der er nedbrud af en eller anden art. Denne besked kan tilpasses, så den kun sendes til netop de kunder, der bor i det berørte område.
Boligselskaber kan sende besked vedrørende større reparationsopgaver, som beboerne skal orienteres om.
Elselskaber kan sende besked, hvis strømmen er gået i et bestemt område – uden strøm kan andre kommunikationsmetoder ikke bruges, men SMS sikrer, at kunderne bliver informeret og unødig panik undgås.
”Mulighederne er utallige og vi er glade for, at vi hos eatonline kan drage fordele af CPSMS systemet.
Tilfredse kunder er gode kunder – og vi vil gerne have tilfredse kunder. CPSMS bidrager i høj grad med at opretholde den gode service, vores kunder har krav på. Med dette tiltag har vi fået et godt hjælpemiddel som sammen med vores øvrige struktur giver det resultat, vi alle ønsker; en god, sikker og effektiv service overfor dig som kunde,” slutter Metin Kara.
Når en kunde bestiller mad hos eatonline kan de via CPSMS modtage en SMS med leveringstid eller om det er klar til afhentning.
Med CPSMS kan eatonline sende en besked ud, når de skal informere om fælles begivenheder og lignende relevant information.
Ikke overbevist endnu?
Læs mere om vores funktioner eller
PRØV GRATIS DEMO
Hvorfor vælge CPSMS.DK som din SMS gateway leverandør:
Med CPSMS får du hurtig og effektiv kommunikation. Prøv systemet gratis og ganske uforpligtende med et demo-login.
CPSMS har de fleste og bedste funktioner gratis inkluderet, ingen månedsafgifter og du betaler kun for de SMS du tanker op.
Nem SMS integration til egne systemer via veldokumenteret SMS API. Brugervenligheden er i top og vi har vel nok Danmarks mest flinke supportmedarbejdere.
Funktioner
SMS Gateway
SMS Kundeklub
E-mail til SMS
Fjernstyring
GruppeSMS
SMS fra Computer
SMS Service
SMS Gateway API
Send SMS Online
SMS Markedsføring
Send SMS fra PC
Mobil Marketing
Billig SMS Gateway
SMS via E-mail
Kontakt kundegrupper
SMS Gateway FAQ
SMS Gateway API FAQ
Persondatapolitik
GDPR og compliance
EU-kommisionens klageportal
Kontakt
Tlf.: (+45) 88 38 90 00
Tlf. tid: man. 9-16, fre. 9-15
E-mail: info@compaya.dk
Web: www.compaya.dk